Daha Fazla Sonuç Yok

10 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    Hocam özel mesaj yazdım bakabilirmisiniz ?
  2. özel mesaj yazdım
  3. Cevapla
    bekliyorum hocam
  4. biraz bekleticem bakıcam birazdan.
  5. Cevapla
    Merhaba skype ekledim : enwerasutay ilgilenirmisinz acil bir işlem söz konusu.
  6. Cevapla
    selam dostum müsait oldugunda bana bi yazdımcı olabilirmisin linux centos kurulu cpanel kurdum 2 gundur sıkıntısız çalışıyordu sabah bi baktım 500 hatası vermiş 2 site var ikiside açılmıyor
  7. Merhaba
    sunucunuzda bazı güvenlik önlemlerini arttırdığınızdan olabiliyor veya bazı apache modüllerini kapatmanmız gerekebilir
  8. Cevapla
    Hocam iyi geceler
    bir sorum olacak hocam..
    sitelerimde calısırken


    www.kendisitem.com/~hesapadi şeklinde calısbiliyordum.
    ama şimdi açılmıyor. whmde ayarı nerdedir
  9. burdayım
  10. Cevapla
    hocam orda mısınız?
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 10
KLAMP Hakkinda

Temel Bilgiler

Signatürü


Ücretli Destek İçin Özel Mesaj Gönderiniz

İletişim


Kişişel Sayfası
http://forum.whmdestek.com/members/626.html?s=ad393fceb900617772efbd4c660c3118
Mesajlaşma & Chat

KLAMP kullanmasına anında bir mesajı yolla...

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1,270
Günlük Ortalama Mesajlar
0.34
Son Mesaj
cPanel'de güvenlik duvarını devre dışı bırakma site bazlı ( ModSecurity ) 3 Hafta önce
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
10
En yeni mesaj
23.Mayıs.2015
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
3 Gün önce
Üyelik tarihi
29.Ekim.2007
Tavsiye Puanı
0

2 Arkadaşlar

  1. Nunogomes Nunogomes isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Celeron

    Nunogomes
  2. simurg simurg isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Atari

    simurg
Arkadaşlar gösterme 1 to 2 of 2